14 August 2010

Just like the stars up on your ceiling

Warpaint
Knitting Factory, New York, 15.06.10.

Cetiri devojke iza sebe imaju EP sa 6 pesama, "Exquisite Corpse" iz 2009. Svirale su ih i na koncertu, uz dosta nepoznatih mi koje su zajedno cinile svirku od nesto duze od sat i po. Ja sam se umorila :D - kada god je koncert sadrzajan i ispunjujuc, desi mi se da vec posle sat vremena pozelim da se malo odmorim pa onda vratim. Navukla sam se na "Billie Holliday" jos onog dana kada ju je Misa predstavio na svom sajtu "Teystee" (uvek je tako sa prvom pesmom), zbog hipnotisucih vokala i gitarice samo da bi usledile i ostale koje su me skroz kupile.
Verovatno cemo te nepoznate cuti i snimljene (album "The Fool" sprema se za oktobar) - u klubu Knitting Factory su zvucale divno.



"Beetles"



"Majesty" (thanks to Anonymous in comment)




"Billie Holiday"



http://www.last.fm/music/Warpaint
http://www.myspace.com/worldwartour

9 comments:

Anonymous said...

"Majesty" song

ves said...

Thank you Anonymous :)

Milosh said...

super su warpaint, baš sam sad poslužao ep, hvala na skretanju pažnje.

ves said...
This comment has been removed by the author.
Morti said...

Meni su Warpaint ispale sasvim slucajno prolecno otkrice i volim ih od tada. :D
(koncert necu komentarisati... zazubice i tako to...)

Đorđe Kalijadis said...

Dobro je ovo Ves. Skidam ako nađem.

ves said...

:)

@Djordje
EPic poslat na tvoj yahoo

Anonymous said...

https://twitter.com/WarpaintSerbia/status/439457604486451201 ,-)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment