05 December 2007

Decko koji obecava

Miša Radivojević: Decko koji obecava (wiki)





>>dosta mi je svega, ja imam najbolju devojku
dok idemo ulicom svi je gledaju, dok idemo ulicom svi je gledaju,
dosta mi je svega, ja imam najbolju devojku
dok vozi tatin opel gt plavu limuzinu svi je gledaju

ja imam najbolju devojku, ima malo vece sise i nosi crni brus
dok igra u disku svi je gledaju, svi gledaju u njenu crvenu podvezicu,
svi gledaju plavi gerber u glavi

meni je dosta svega
meni je dosta svega
ja necu najbolju devojku
ja necu najbolju devojku
ja hocu da se vratim tebi
jer ti si moj
ja hocu da se vratim tebi
jer ja sam tvoj
da zaspim na tvojim neznim grudima
da zaspim na tvojim cvrstim grudima
jer ja sam tvoj
ti si moj
ja sam tvoj

"pa to je boban?"
"gasi tu sramotu!"
<< :)) VIS Dobri decaci
Balada o tvrdim sisama
Depresija
Slobodan


mp3 kvalitet nebitan
mediafire
/// pass: ves //
share and enjoy

2 comments:

Anonymous said...

Cista genijalnost!

A guy called Erik said...

Odlična, i film je skroz neobičan. Šta r'n'r učini jednom uzornom mladiću x)

Jesi li videla reinterpretiranu verziju od MARGITAjeMRTVA (doduše, ovaj video ja malo skraćen, ali to je to) - http://www.youtube.com/watch?v=jm_FPuSwqnI

Post a Comment